Carlos Gómez presenta su lista para construir «a Baiona que nos merecemos»

733
0
Compartir

Carlos Gómez -en la imagen- presentó este 1º de mayo, Fiesta del Trabajo, la candidatura que lo acompañará el próximo 26 de mayo. «Non imos prometer máis que traballo, traballo, traballo e traballo», aseguró el candidato a la alcaldía de Baiona. En total son 20 mujeres y hombres en una lista que Gómez calificó de excelente para representar los intereses del vecindario de Baiona y conseguir «o cambio que necesita. Este grupo de boas persoas é o que vai levar a cabo o proxecto socialista para Baiona», defendió el cabeza de lista.

«Estamos aquí para escoitar, para facer a Baiona que todas as veciñas e veciños queren», continuó Gómez, «a Baiona que nos merecemo». El socialista defendió «un proxecto inclusivo» para que Baiona en los próximos cuatro años «se converta nun concello do século XXI».

Carmela Silva quiso acompañar al candidato a la alcaldía en este día tan significativo. «A política do século XXI ten que ser a da xente que escoite, que abra as portas e as ventás dos concellos», señaló la presidenta de la Diputación de Pontevedra. «Con Carlos entrará no concello de Baiona a honradez, a honorabilidade, a ética», añadió.

«Temos a obriga de sumar entre todas e todos, estamos aquí para mellorar a vida da xente», señaló Silva, acusando al PP de creer en una política de favores. «Non hai nada máis fermoso que traballar pola túa vila, polas túas veciñas e veciños», defendió, «nada máis fermoso que ser alcalde da túa Vila, e ti Carlos vas ser o mellor alcalde que Baiona tivo nunca».

La presidenta de la Diputación llamó a continuar con la movilización que el pasado domingo permitió que el PSOE se alzara con la victoria en las elecciones generales. «O 28A Baiona dixo que non quería volver atrás, que estaba farta de recortes, de salarios indignos, de que as súas fillas e fillos vivan peor do que viviron eles», argumentó Silva entre aplausos del público, añadiendo que el próximo 26 de mayo el vecindario de Baiona confirmará con su voto la tendencia ya apuntada en las elecciones generales y hará alcalde a Carlos Gómez.

Por otra parte, Silva denunció la mala praxis del PP de Baiona, que está repartiendo un «panfleto» en el que presume de las inversiones hechas en la parroquia: «Recollen obras que están financiadas pola Deputación de Pontevedra», información que no especifican en ningún momento, señaló Silva. En total, ocho actuaciones de las 11 que aparecen en el folleto recibieron fondos del gobierno provincial. «Que non enganen á xente!»