Compartir
Cartel 'electoral' de Abel Caballero, promocionando la Navidad de Vigo, en el metro de Madrid. Foto | CEDIDA

El BNG de Vigo criticó con dureza que en la campaña publicitaria con la que el Ayuntamiento de Vigo va a promocionar el turismo con motivo de la Navidad en doce ciudades del estado español y Portugal, se incluyan soportes con una imagen del alcalde Abel Caballero.

El concejal, Xabier P. Iglesias, expresó «estupefacción e profunda vergoña allea» delante de los anuncios que se instalaron por ejemplo en algunas estaciones de metro de Madrid con una fotografía de gran tamaño de Caballero. «Nós xa sabiamos que Barcelona tiña a Cobi, que Sevilla tiña a Curro, e parece claro que en Vigo Abel Caballero quere disputarlle o lugar ao propio dinoseto como mascota emblema da cidade», ironizó el concejal nacionalista.

Xabier Pérez Iglesias aseguró que no le van a pedir al regidor que abandone «o frikismo político ao que xa nos ten acostumados, porque probabelmente non sabe facer outra cousa», pero sí que exigen que no se financie a cargo de fondos públicos. «Se Caballero quere poñer carteis coa súa cara en Madrid para promocionarse, que o pague el mesmo ou o PSOE de Vigo, pero non o Concello de Vigo con diñeiro de todas as viguesas e os vigueses», reclamó.

Para Pérez Iglesias es evidente que la ciudad dispone de muchísimas imágenes, mismo de la Navidad, más propias para promocionarse que la cara del alcalde. «Que diría Caballero se a Xunta do Partido Popular promocionase Galiza como destino turístico cunha foto de Feixóo? Pois con toda a razón diría que é intolerábel que se faga uso de cartos públicos para autobombo persoal», afirmó el edil nacionalista.

«Nin o Concello, nin a cidade de Vigo se reducen a Abel Caballero e iso é algo que é preciso comezar a entender, inda que for por pura hixiene democrática», remachó.