El BNG de Vigo presenta su candidatura con una «equipa potente» y con mayoría de mujeres

948
0
Compartir

El BNG de Vigo presentó ayer lunes el primer tramo de la candidatura resultado de un proceso interno, democrático y participativo que fue ratificado además por la militancia del frente nacionalista sin ningún voto en contra y que demuestra para el candidato a la alcaldía, Xabier P. Iglesias, «a máxima unidade e conexión que existe no partido e que fai do Bloque máis bloque que nunca». Un equipo formado por diez personas comprometidas en dotar a Vigo del impulso necesario y con un proyecto ilusionante con propuestas en positivo.

La clara apuesta del BNG por el papel de la mujer en la política se ve reflejada en la presentación de este primer tramo de la candidatura: «Queríamos facer unha candidatura fortemente feminizada que permitise trasladar unha mensaxe clara do compromiso radicalmente feminista do BNG e por iso tanto o 60% da candidatura son mulleres», enfatiza Iglesias destacando también que los puestos 2 y 3 están ocupados por compañeras.

Una candidatura que quiere enviar un mensaje de apertura y de renovación. De ahí la decisión de lanzar como número dos a Maica Rivas Corbacho, independiente no afiliada al BNG, y con acreditada experiencia en el campo social y en defensa de la enseñanza pública, destacando su papel como presidenta de FOANPAS hasta hace unos meses. «O BNG ten as portas abertas de par en par neste proxecto de transformación da cidade no que caben todas e todos aqueles que cren que Vigo necesita dun novo impulso», manifestó el candidato del Bloque.

Elsa Quintas, Xerome Calero, Raquel Pérez, Dolores Rodríguez, Adrián R. Bravo, Maribel Tato, Eduardo Ruanova e María A. Castro, completan el primer tramo de la candidatura del Bloque en la certeza de que «vamos merecer o apoio de milleiros de persoas para facer que o BNG volva ser unha forza determinante».

Pero además de feminista el proyecto del frente nacionalista es plural ya que integra todas las maneras de entender el nacionalismo y que en clave externa va a estar marcado con referentes de la vida cultura, social, sindical, del feminismo, de la inclusión social o de la defensa de los servicios públicos.

«O que hoxe presentamos é unha equipa potente que nos vai permitir encarnar un proxecto ilusionante con propostas en positivo para a cidade co obxectivo de volver ser unha forza determinante e decisiva que permita que Vigo poida ter o impulso que necesita. A nosa proposta non é outra que facer de Vigo unha cidade para o pobo, de iguais e motor para todo o pais. Esta candidatura é moi representativa do que lle queremos ofrecer á cidade: persoas capaces con ideas e alternativas».

A preguntas de los periodistas, Xabier P. Iglesias apuntó que en los últimos cuatro años «os vigueses e as viguesas puideron comprobar o mal que lle sentou a Vigo a maioría absoluta e notaron a ausencia do BNG. O noso obxectivo non é so obter representación no Concello de Vigo, senón sermos decisivos porque cada vez que o BNG o foi, a cidade avanzou», remachó.

Elecciones Generales

Preguntado en relación a las próximas elecciones generales del 28-A, Iglesias afirmó «que se en algo é experto o BNG é en rebater as enquisas. Nos sempre as abordamos con absoluto respeito, pero as enquisas das últimas galegas auguraban un só deputado cando hoxe temos un magnífico grupo parlamentar de seis deputados e deputadas», destacó.

Por ello, el candidato nacionalista apostó en que en los comicios generales «Galiza ten que recuperar unha voz firme e sen subordinacións, poñendo por diante os intereses do País e do pobo galego, e iso xa se demostrou que só pode garantilo que o Bloque estea presente»