Compartir

El candidato del BNG a la alcaldía de Vigo, Xabier P. Iglesias, -en la imagen- mantuvo este domingo un encuentro en las cercanías de las pistas de atletismo de Balaídos con una representación de clubes y de atletas. En la reunión, Iglesias denunció la «total inacción» tanto del Ayuntamiento como de la Xunta para acometer la necesaria reforma integral de las pistas, a pesar de existir un acuerdo entre ambas administraciones desde 2009.

«Levamos dez anos vendo como o enfrontamento inútil entre Caballero e Feixóo impediu que se actuase para modernizar unhas pistas que deberan ser un emblema do deporte vigués e galego», criticó. «Nesa lea permanente na que un cre que gaña un inimigo exterior ao que responsabilizar de todo o que non funciona na cidade, e na que outro cre que ten unha coartada para seguir abandonando a principal cidade de Galiza, quen perdemos seguro somos as viguesas e os vigueses», reprochó el candidato nacionalista.

Iglesias comprobó, por boca de clubes y de atletas, que el deterioro de las instalaciones continúa avanzando hacia un estado casi ruinoso. «É inxustificábel ter aseos sen funcionar, uns vestiarios que non reúnen as minimas condicións ou un ximnasio que máis ben se converteu nun almacén de ferralla», aseveró.

Delante de las últimas actuaciones realizadas sobre el anillo atlético y que provocaron que por falta de homologación federativa no se pudiesen realizar algunas pruebas, Pérez Iglesias, calificó la gestión de la concejalía de Deportes de «chapuzada lenta e cutre». El candidato del Bloque recogió algunas demandas urgentes como son la de dotar la pista de una nueva jaula de lanzamiento, una nueva colchoneta para salto de pértiga o la ampliación del horario de apertura.

«Vigo ten dado atletas de talla olímpica. Somos unnha cidade na que ten medrado enormemente a práctica atlética, con millares de viguesas e vigueses a correr, pero temos probabelmente as peores instalacións das cidades galegas. Só temos unhas pistas, xa que as do CUVI están inutilizábeis, sen módulo cuberto e nun estado calamitoso. Vigo e o deporte vigués merecen moito máis», afirmó Iglesias después de comprometer que el BNG será determinante para urgir que la reforma integral de las pistas se desbloquee este mismo 2019.

El proyecto elaborado desde hace diez años supondría un salto cualitativo para las instalaciones viguesas y su coste sería perfectamente asumible por el Ayuntamiento mismo si la Xunta del Partido Popular persiste en su negativa a financiarlo. «Falamos de apenas 2,5 millóns de euros. O nadal pasado gastamos case 2 millóns de euros en luces e adornos. Non é un problema de diñeiro, é un problema de vontade política. E nin o PSOE no Concello, nin o PP na Xunta a teñen».

Además, el candidato nacionalista rechazó la opción de instalar debajo del estadio de atletismo un parking. «Hai ubicacións alternativas a poucos metros e non queremos que ningún proxecto poña en risco a continuidade das pistas en Balaídos», advirtió.