El BNG llevará al Pleno de Vigo la «emerxencia social e nacional» que representa la emigración gallega

233
0
Compartir

El Bloque Nacionalista Galego presentó ayer viernes en rueda de prensa la moción que llevará al próximo Pleno del Ayuntamiento de Vigo y que está centrada en demandar a la Xunta de Galicia «políticas que favoreza o emprego digno e con dereitos para permitir o retorno da poboación emigrada». Así lo explicó su concejal, Xabier P. Iglesias, señalando que el texto fue propuesto por la Plataforma Social Vía Galega.

Iglesias denunció que nos últimos diez años «máis de 216 mil galegas e galegos, dos que 80 mil eran mozas e mozos menores de 30 anos tiveron que abandonar o País pola falla de oportunidades laborais». En este sentido, el portavoz municipal nacionalista resumió el objeto de la iniciativa en demandar «o dereito a termos un traballo digno na propia terra que lle permita ás galegas e galegos desenvolver o seu proxecto de vida».

Para la formación nacionalista «a magnitude da vaga migratoria que supón a expulsión na práctica de millares de galegas e galegos cada ano» constituye una verdadera «emerxencia social e nacional». Por ello instan al Gobierno gallego de Núñez Feijóo a dejar de darle la espaldas a este grave problema y a desplegar políticas que apuesten «no emprego digno e con dereitos» así como medidas concretas para facilitar el regreso de las personas emigradas. Con ese objetivo demandan también la creación de una ponencia en el Parlamento par abordar específicamente esta situación, con un calendario de trabajo claro y con «conclusión vinculantes que se traduzan en medidas políticas».

Con esta propuesta el BNG quiere comparar el relato «cínico e case caricaturesco» que utiliza la Xunta para negar el problema de la emigración reduciéndola a la «mobilidade laboral ou a unha aventura para a mocidade» escondiendo el «drama real» que provoca.