El BNG reclama al Puerto de Vigo que actúe contra los vertidos

432
0
Compartir

Las declaraciones del presidente de la Autoridad Portuaria de Vigo, Enrique López Veiga, descalificando a la eurodiputada Ana Miranda y a la Plataforma en Defensa da Ría de Vigo después de lograr esta semana que el Parlamento Europeo mantenga abierto el expediente de denuncia del estado de la ría, fueron contestadas por el candidato del BNG a la alcaldía de Vigo.

Xabier P. Iglesias -en la imagen- calificó de «insultantes e irresponsábeis» las palabras de López Veiga en las que apuntaba que la denuncia en Bruselas perjudicaba el marisqueo en la ría. «O que prexudica a explotación sustentábel das enormes riquezas da ría é precisamente a inacción diante dos vertidos contaminantes», reprochó. «O que debe preocupar e ocupar a López Veiga é o feito de que 9 de cada 10 vertidos de augas sen depurar, e polo tanto contaminadas ou potencialmente contaminadas, na faixa costeira da cidade de Vigo se producen desde terreos da propia Autoridade Portuaria en Bouzas, no Berbés e no Areal, tal e como denuncia a propia Plataforma en Defensa da Ría de Vigo», afirmó el candidato. En este sentido, Iglesias urgió la Autoridad Portuaria a actuar de inmediato para evitar que se vierta «nin un só litro máis de auga sen depurar».

Saneamiento

El candidato nacionalista lamentó también la reacción «infantil» del alcalde de Vigo Abel Caballero que, «en lugar de liderar unha resposta institucional para demandar a rexeneración total e definitiva da Ría de Vigo decidiu cargar contra o traballo rigoroso e comprometido de Ana Miranda e dos colectivos ecoloxistas».

Iglesias lamentó que la única reacción municipal fuera la de anunciar una hipotética nueva bandera azul para la playa de Samil. «O que nos gostaría é que o alcalde puidese dicir que a depuradora millonaria non vai volver aliviar nunca máis miles de litros de auga sen depurar por non ser capaz de asumir a suba do caudal de auga pola choiva, tal e como está a suceder con demasiada frecuencia», le reprochó.

A este respecto demandó que el ayuntamiento de Vigo se tome en serio la mejora de la red de saneamiento. «Hai que avanzar na separación de augas pluviais na cidade, tal e como fixan as directivas europeas, e mellorar o funcionamento dos tanques de tormenta», acrecentó, recordando que el Bloque demandó que los presupuestos de la Xunta y del Estado financien esas actuaciones.