El PSdeG-PSOE apuesta por Diana Pereira para ‘construir’ Moraña

255
0
Compartir

«Proxecto, xestión, rigor e eficacia» son los cuatro pilares sobre los que quiere construir su gobierno Diana Pereira -en la imagen- «Por primeira vez teño a responsabilidade de encabezar esta lista, coa experiencia de catro anos de concelleira, dous deles como voceira», defendió la candidata socialista la alcaldía de Moraña este sábado en su presentación ante un centenar de personas que llenaron el salón de actos de la Casa da Cultura ADR Castelao. «Son coñecedora das realidades e necesidades do noso concello», aseguró la candidata a la alcaldía tras presentarse ante el público: nacida en Moraña, vecina de Santa Lucía, madre de familia numerosa y empresaria de un sector con arraigo en el ayuntamiento, la cantería.

Pereira puso en valor el trabajo llevado a cabo por el grupo municipal socialista durante estos años, y recordó que fue gracias a una propuesta de las y de los socialistas que en Moraña se aprobase una bonificación del 95% del IBI para las explotaciones ganaderas, agrícolas y forestales. «Continuaremos nesa senda, apoiando a autónomos e a Pemes», aseguró la candidata, que se marcó como objetivo frenar la despoblación que sufre la villa: «do meu grupo de amigas a amigos da adolescencia, xa só cinco seguimos a vivir aquí». «Quero levar a cabo este proxecto desde os valores da integridade e a humildade», finalizó Pereira, «cunha gran dose de esperanza e ilusión para facer de Moraña un lugar mellor»

La candidata a la alcaldía estuvo acompañada por el secretario general provincial, David Regades, que se mostró orgulloso de que «máis do 40% das candidatas socialistas da nosa provincia sexan mulleres. A dereita cría que a Deputación non tiña que ter área de igualdade; foi o goberno socialista liderado por Carmela Silva quen o puxo en marcha», defendió el máximo dirigente de la provincia, reafirmando «o firme compromiso» del PSdeG-PSOE con la igualdad.

«O PP cando goberna faino desde a soberbia», denunció Regades, recordándose de su época como diputado provincial de Cooperación y de las reuniones que mantenía con la actual alcaldesa conservadora de Moraña, Luisa Piñeiro. «Nós facémolo desde a proximidade, desde a humildade, desde o diálogo, sinais de identidade das e dos socialistas».

En el acto también intervino la vicesecretaria general provincial, Paula Fernández, que aseguró sentirse identificada personalmente con Pereira. «Cando eu me presentei por primeira vez á alcaldía de Silleda estaba nunha situación como a túa», explicó la exalcaldesa de la villa del Deza.

«Tes todas as características para ser unha boa alcaldesa», continuó Fernández, «pero unha delas é fundamental: es unha líder», que reconoce en Pereira «ás mulleres que queren cambiar as cousas con pequenos xestos e grandes accións».

Publicidad