Compartir

El PSdeG-PSOE, presentó este domingo a la candidata socialista a la alcaldía de Cerdedo-Cotobade Lina Garrido, quien aseguró en su presentación que opta la alcaldía «porque me gusta a política, porque teño un compromiso coa veciñanza, coa agrupación socialista, e porque son muller, e creo firmemente que as mulleres temos que estar en política e nos postos de decisión».

Ante más de 150 personas que llenaron el Salón Multiusos de Carballedo la candidata a la alcaldía contó como desde pequeña ya le gustaba la política. «De cativa quería cumprir 18 anos para poder votar», aseguró Garrido, para quien la política es la herramienta con la que cambiar «a vida da xente».

La candidata socialista aprovechó el acto para cargar contra la fusión realizada por la Xunta de Galicia, «unha fusión imposta» que no trajo nada de lo «prometido» por Feijóo. «Nin máis bolsas, nin máis servizo, nin máis poboación. A fusión non trouxo nada», denunció Garrido, que aseguró que el único objetivo que tenían Feijóo y Rueda «era xuntar votos para poder conseguir máis deputados provinciais e recuperar a Deputación; non o imos permitir».

Garrido destacó que fue una legislatura llena de mentiras por parte del gobierno popular, «mentíronnos co proxecto de Viascón, coa estrada de Almofrei e coa de Quireza», en referencia a actuación del alcalde en estos tres proyectos que politizó para dañar la imagen de las y de los concejales socialistas.

«Temos que gobernar pensando que estea quen estea nas institucións temos que defender as necesidades dos nosos veciños», aseguró Garrido, quien se comprometió a estar «sempre ao lado das veciñas e veciños de Cerdedo-Cotobade», señalo Lina Garrido.