Compartir

Los representantes del PSdeG en la Mancomunidad de O Salnés dieron esta mañana una rueda de prensa para explicar su ausencia en la reunión del ente celebrada ayer. «Como dixemos fai dous meses, mentres Gonzalo Durán sexa presidente non imos participar na Mancomunidade», señaló el alcalde de Vilagarcía de Arousa, Alberto Varela.

«Non podemos permitir a degradación dunha institución vital para a comarca», aseguró Carlos Iglesias, alcalde de la Illa de Arousa. «A mancomunidade é unha institución de adscrición libre, non estamos obrigados a participar nela e non o faremos mentres o PP manteña a Durán á fronte», continuó.

Iglesias recordó que hace dos meses, cuando Durán insultó a la Carmela Silva, presidenta socialista de la Diputación de Pontevedra, las/os socialistas «puxeron as cartas sobre a mesa e propuxémoslle ao Partido Popular que relevase a Durán e puxese a outro presidente. A pelota estaba no seu tellado e decidiron facer caso omiso», aseguró Varela.

Ambos hablaban en nombre de todas las agrupaciones socialistas de la comarca, y estuvieron acompañados por el alcalde de O Grove, José Cacabelos, la alcaldesa de Cambados, Fátima Abal, y la secretaria general de Vilanova de Arousa, Sheila Ferreira. Esta última quiso trasladar el pésame de todas y todos las socialistas a los conservadores y familiares de José Luis Novo Galbán, concejal de Vilanova de Arousa, quién falleció este viernes a los 76 años de edad.