Compartir

Las candidatas/os a las Cortes Generales, Olga Alonso, Jorge María y Modesto Pose, junto con el alcalde y candidato a la reelección, Alberto Varela, se desplazaron hoy hasta la plaza de Abastos de Vilagarcía de Arousa, donde Varela anunció la consignación de fondos para la construcción del Cuartel de la Guardia Civil, una demanda histórica para la villa.

«Esa é a diferencia entre uns e outros. Cando hai tres anos e medio fun a Madrid para coñecer a situación na que se atopaba o proxecto me dixeron que estaba paralizado, un proxecto para o que xa hai tempo que están cedidos os terreos, algo que o Partido Popular descoñecía. Pero co goberno de Pedro Sánchez en 10 meses conseguimos desbloquear esta situación e esta mesma semana chamoume o delegado do Goberno para dicirme que no plan de infraestruturas aprobado polo Estado hai reservados 2,8 millóns de euros para a construción do Cuartel da Garda Civil», anunció el alcalde de la villa, Alberto Varela.

«Queda mucho camino por recorrer pero ahora estamos más cerca de conseguirlo y esto es una buena muestra del importante que es contar con alguien en Madrid que abra el camino, y por eso le doy desde ya las gracias a los que serán la voz de la comarca en Madrid», añadió Varela.

En este sentido, Modesto Pose también destacó que el gobierno de Alberto Varela es una buena muestra del bueno hacer de los gobiernos socialistas. Por eso Pose destacó también la importancia de movilizar el voto: «o 28 A temos que apostar por un goberno de futuro, estable, que non dependa de ninguén e que non signifique un paso atrás en dereitos. O partido socialista significou sempre progreso e esperamos que os cidadáns da Arousa así o entendan e que nos apoien para estar en liña co progresismo español», aseguró.

Finalmente Olga Alonso destacó que todos los avances que se hicieron en materia de feminismo y de derechos de las mujeres llegaron de la mano de los gobiernos progresistas. «Se queremos seguir tendo gobernos nos que exista o ministerio de igualdade, nos que se loite polos dereitos das mulleres temos que pensar que o noso voto ten que ser ao Partido Socialista, senón queremos e retroceder a España feminista ten que votar socialista neste 28 de abril», destacó.