Presentada en Baiona la nueva edición de la Festa da Arribada que tendrá lugar en octubre

Compartir

No pudo ser en este primer fin de semana de marzo como es tradicional, pero la XXVI edición da Festa da Arribada será una realidad también este año aunque se retrasa al inicio del mes de octubre, en concreto a los días 1, 2 y 3. En el acto de presentación de la Fiesta internacional y del cartel de esta inédita edición, la presidenta de la Diputación de Pontevedra, Carmela Silva, y el alcalde de Baiona, Carlos Gómez, coincidieron en la importancia de llevar a cabo a Arribada, con las correspondientes medidas sanitarias, para mantener «o selo de identidade da vila e unha das celebracións máis importantes da provincia e de Galicia».

En este acto también estuvieron la diputada provincial Ana Laura Iglesias, la jefa de zona Vigo-Sur de Abanca Ángela Rodríguez, la directora de la Agencia de Turismo de Galicia Nava Castro y la delegada territorial de la Xunta de Galicia en Vigo Marta Fernandez-Tapia, así como autoridades locales y representantes de asociaciones del ayuntamiento de Baiona. Todas ellas y ellos pudieron degustar los ‘Panizos Indios’, una receta típica indígena que una panadería local recuperó este año y adaptó cómo dulce para esta edición de la Festa da Arribada.

La presidenta provincial quiso felicitar al gobierno municipal, así como a todos los grupos políticos de Baiona, que tomaron una «decisión moi acaída» al dar luz verde a la celebración de la Arribada. «Non podemos renunciar a ter soños, a manter aquelas festas tan importantes que, amais, son un elemento de gran atracción de visitantes e, polo tanto, de riqueza», por lo que consideró que «foi unha extraordinaria decisión» mantenerla.

En el acto se proyectó el vídeo oficial de la Arribada 2021, en el que se puede ver como una niña explica la emoción del vecindario de Baiona al conocer el descubrimiento del ‘Novo Mundo’. En relación a este vídeo, Carmela Silva se sintió satisfecha porque «teña a unha moza como protagonista», ya que será visualizado por miles de personas «que verán na voz, na escrita e no rostro de dúas mulleres unha da nosas festas máis representativas». Exactamente igual que en el cartel, «no que aparece unha moza empoderada escribindo, pensando e recoñecendo». Silva también puso en valor el ingenio de la mujer que ideó el vídeo así como de las actrices que participan en él: «que talentazo feminino temos no eido do audiovisual e da cultura na nosa provincia e en Galicia».

Por su parte, el alcalde de Baiona, Carlos Gómez, quiso agradecer el esfuerzo de todas las personas y organismos que hacen posible esta nueva edición de la Festa da Arribada y aseguró que «abriremos o mes de outubro coa nosa festa por excelencia, o noso maior selo de identidade fora das nosas fronteiras», así como su esperanza por «poder celebrala como se merece, por todo o alto». El alcalde recordó que la celebración «naceu, creceu e consolidouse grazas á unión, esforzo e traballo de todo un pobo e unha vila que se erixiu de maneira colectiva co orgullo de conmemorar a chegada da carabela Pinta ao porto de Baiona coa noticia do encontro entre dous mundos».

Gómez definió el vídeo proyectado como «unha magnífica interpretación do que é a nosa localidade neses días tan frenéticos, nos que percorrer calquera rúa do noso casco é unha aventura que toca tantas teclas da alma humana». El alcalde de Baiona finalizó su intervención con un grito de esperanza: «oxalá a mensaxe na botella se poida escribir para todas e todos na primeira fin de semana de outubro e poidamos celebrar e gozar desta tan esperada edición da Festa da Arribada», concluyó.