El Bloque de Vigo inicia una ronda de ‘Encontros Abertos’ con el vecindario en los barrios y parroquias

Compartir

El Bloque Nacionalista Galego viene de iniciar una ronda de ‘Encontros Abertos’ con el vecindario, que se desarrollará durante las próximas semanas en los barrios y parroquias de la ciudad. El primer encuentro tuvo lugar en la tarde-noche de ayer, viernes, en el barrio de Teis. En estas reuniones participará el candidato del BNG a la alcaldía de Vigo, Xabier P. Iglesias, y tienen por objetivo «contrastar e enriquecer a pé de rúa o proxecto de transformación de Vigo» que promueve el BNG.

«Escoitar, explicar, atender, contrastar, argumentar, convencer, sumar. Sobre esas ideas o BNG iniciamos unha rolda de Encontros Abertos nos barrios e parroquias. Para empurrar desde abaixo os cambios que fagan de Vigo unha cidade para o pobo», explicó Iglesias. De esta manera el candidato nacionalista quiere establecer una interlocución directa con las vigues@s, con una doble dirección.

De una banda explicar las líneas generales del proyecto de ciudad con el que el BNG aspira a volver a ser una fuerza «decisiva y determinante». Por otra, y muy especialmente, recoger las preocupaciones, necesidades y demandas del vecindario. Esas aportaciones serán incorporadas en el programa electoral de la formación nacionalista que continúa su proceso de elaboración participativa, contando tanto con la colaboración de colectivos sociales y entidades como de la opinión directa del vecindario.

«Cun Goberno municipal instalado na xordeira e unha Xunta de Galiza que lle vira as costas a Vigo, o primeiro que necesita a cidade é escoitar. Escoitar para atender, para dialogar, para sumar esforzos e enerxías. Iso é o que queremos lograr con esta rolda, sumar desde abaixo, desde os barrios, a forza que nos permita poñer fin a esta situación de impass, de punto morto, no que a falta de proxecto e de xestión colocou a cidade», acrecentó Iglesias.

Bembrive y Valadares serán durante la próxima semana las próximas citas en esta ronda de encuentros, que desde el BNG enfatizan están «absolutamente abertos a todos e todas as veciñas, teñan ou non carnet do Bloque, nos votasen antes ou non”. “O novo impulso que o Bloque queremos darlle a Vigo require do empurre de toda a cidade e iso é o que queremos tecer a carón da xente, coa súa participación, contando con todos e con todas», remata Pérez Iglesias.