El socialista Tino Fernández presentado como candidato a la alcaldía de Pontevedra

217
0
Compartir

Las/os socialistas de la capital de la provincia se reunieron este viernes para presentar a Tino Fernández, -en la imagen- como candidato a la alcaldía de Pontevedra, en la actualidad es portavoz del grupo municipal. El socialista quiere conseguir el bastón de mando «para reducir as desigualdades en Pontevedra».

«O alcalde viaxa polo mundo ensinando fotos do centro da cidade mentres mantén as parroquias e os barrios abandonados», denuncia el futuro alcalde socialista de la ciudad. «Pontevedra é algo máis que a améndoa central da que tanto presume Lores; hai que atender tamén aos veciños que non viven en Benito Corbal ou na zona vella».

Fernández hizo una pequeña introducción de lo que serán las apuestas de su principal gobierno, centrado en mejorar problemas como la movilidad, el transporte público o la redacción y aprobación de un nuevo PGOM. «Hai que traballar en que o modelo de cidade chegue a todas e todos».

Asimismo, también hizo también dos propuestas relacionadas con la sanidad: la primera de ellas es la implantación de dos vías sanitarias libres de lomos reductores de velocidad, una al sur y otra al norte, para facilitar el acceso en ambulancia al hospital de Montecelo; la segunda, el «compromiso firme para que o aparcamento deste hospital sexa gratuíto, algo ao que se opuxeron tanto o BNG como o PP».

David Regades, por su parte, quiso mostrar el apoyo «de todo o partido da provincia de Pontevedra» a Fernández. «Podes contar con nós para o que precises, só tes que chamarnos», aseguró el secretario general provincial.

«Nós non gobernamos igual que o Partido Popular, que a dereita», defendió Regades, que recordó que en la Diputación de Pontevedra cuando gobernaba el PP «nin había un servizo de Igualdade nin había presuposto para esa área; con Carmela Silva iso xa non é así. Estou seguro de que Tino será o próximo alcalde de Pontevedra, e que con el á fronte Pontevedra medrará como cidade», aseguro el secretario general, que quiso despedir su intervención dedicándole un poema de Mario Benedetti.

Precisamente alrededor de la igualdad hizo girar su discurso Carmela Silva, presidenta de la Diputación. «É o eixo principal que atravesa todas as políticas que aplicamos desde a institución que presido», defendió la socialista. «A democracia, o socialismo, é a loita pola igualdade».

«Tino está a facer un gran traballo no Concello, leva loitado moito para que Pontevedra sexa algo máis que a cidade que aparece nas fotos que ensina Lores», aseguró Silva. «As que estamos nas administracións locais somos conscientes do enorme poder que ostentamos para cambiar e mellorar a vida da xente, e ese o principal obxectivo das e dos socialistas».

Por su parte, Gonzalo Caballero quiso mostrar su apoyo al «próximo alcalde de Pontevedra. O proxecto socialista está medrando tanto en España como en Galicia», afirmó sin dejar lugar a dudas el secretario general gallego, que se mostró seguro de que las próximas elecciones municipales «serán o principio do fin de Feijóo como presidente da Xunta de Galicia. Hai unha vaga progresista que percorre España e Galicia, e que lidera Pedro Sánchez» como presidente del Gobierno.